Me time

Kollar lite på en film med ena ögat, och med det andra försöker jag blogga:)
Sicket fint väder vi har fått här i Vimmerby, men det rycktas dock om att det är påväg att dra bort nu.
Idag har jag faktiskt hunnit med att tvätta ur den försa boxen. Eller älsklingen gjorde det mesta jobbet medans jag red, sen hjälptes vi åt med det sista:) Känns bra att ha börjat iallafall.
 
Japp, Olle nappade på mitt förslag i går och vi cyklade tillsammans ner till Nossen. Vi satte oss vid tranden och åt glass. Riktigt mysigt!
Jag behövde inte oroa mej för att cyklingen skulle bli jobbig för mej. Det gick inte så fort om man säger så. Och på vägen hem så gick vi hela tiden utom i nerförbackarna. Gulle Olle!
Vi stannade även några ggr och kollade när böderna gjorde rundbalar mm. Spännande för två små grabbar vill jag lova.
 
I morrn är det Midsommar hörrni. Ska ni hitta på nått roligt?
Min Midsommar kommer nog att bli lugn. Men bra för hoppningsvis;)
 
Ta det lungt så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Mys dag! Midsommar, jag är ledig för 1:a gången på 4 år!! Blir väl hembygdsgården och sedan hem och grilla med barnen. :)
Ha en riktigt trevlig midsommar!

2012-06-21 @ 22:54:00
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0