Kvällens träning

Nyss hemkommen från kvällens träningspass. Ikväll var det Widde och Possan som fick följa med.
Widde är som han är. Som Otto sa, det har blivit lite mycket fullblod av han. Inte helt lätthanterlig med andra ord. Så är han fux åxo!
Possan levererar som vanligt. En härlig häst som det bara är super kul att glida runt hindren på:) Ja det känns fakiskt som man bara glider runt när man jämmför henne med de andra hästarna jag rider. Men det är en härlig kännsla. Jag behöver få det lite lätt för mej en gångibland så att självförtroendet kan åka upp en våning.
Summa kardemumma så är jag nöjd med båda hästarna ikväll!

Nu ska jag ta och gå upp till min säng och gossa ner mej under täcket och drömma goa drömmar:)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad härligt när man får gå till sängs nöjd med både hästar och sig själv. :) Suss gott!

2012-06-12 @ 23:15:32
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

Kul att det gick bra! Vill också ha en häst som man kan få¨självförtroende på

2012-06-13 @ 12:49:56
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0