God morning sunshine!

Vid frukosten så satt Olle och jag och pratade om fölisar.
Jag berättade då att vi snart ska betäckaom Cuba så att hon får ett föl även nästa sommar.
Hans reaktion var då följande.
"Men, det är inte bra att få föl. Då måste man ta hand om hästarna så mycket, å så kan dom bli stressade och då kan det bli katastrof!"
Lilla snutt ungen, han vet pricis vad han pratar om:)



                           

Idag ska jag vabba vidare och börja ge minstingen pencelin mot halsfluss och 40 graders feber. Jippi! NOT!

Igår hans det inte med nån ridning efter sjukhusbesök och tävlingsmöte.
Idag verkar det inte heller hinnas med då jag inte kan gå ut med Ville. Så jag blir nog inne hela dagen:(


But the whay..... Olle har lärt sej cykla:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0