Adjö, men bara för en stund

Idag skulle även Ville varit sin sista dag på dagis. Men istället är han hemma och är sjuk:(
Men i morse när vi lämnade Olle så var Ville och jag och sa adjö och glad sommar till hans avdelning.
Vi möttes av en hel skock med barn som blev SÅ glada när Ville kom. Det var länge sen han var där nu.
Efter sommaren så går Ville upp en avdelning, mellan avdelningen.

Våran förmiddag har vi spenderat på ridskolan och målat hinder. Eller rättare sagt, jag har målat och Ville har tjatat om att jag ska bli klar. Vi gick halva vägen var och jag han och få lite gjort iallafall.
Det känns som att vi började måla i tid, men det är ändå lika mycket kvar.
Jag har även tagit åt mej att brodera alla täcken till cupen som vi ska ha i sommar, närmare 33 st!

Det känns som att jag har lite att göra om man säger så. Dels så ska jag även hyra ut de flesta boxarna i stallet under cupen. Och innan det så måste boxarna grävas ur  (8st) och stallet ska tvättas. Det är inget som jag gör över dagen så där.
Just nu så känns det som väldigt mycket men jag kämpar på.

Så NU har jag klagat färdigt för den här stunden;)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg!

Hoppas du haft en bra dag! :)

Svar: Tack!
Mia

2012-06-14 @ 21:16:59
URL: http://mandaasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0