Så är det

Jag har varit lite off, jag vet.
Men det finns annat än datorer i mitt liv, tro det eller ej;)
Nu har jag varit hemma nån dag iallafall, från falsterbo alltså. Har haft jätte härliga dagar där. Och även om det inte varit strålande sol hela tiden så kan jag nog säga att vi haft vädret på vår sida ialalfall.
Igår fick jag lite hjälp med ridningen av hästar. En kille på 11 år var här och red ut på Widde, trots att hästarna hade vilat en vecka så galopperade vi, och alla klarade av  det bra. Även jag som red barbacka;)
 
Idag ska jag nog rida alla själv. Det behövs. Tänkte dra fram lite upphöjda travbommar i ridhuset.
 
Kanske blir det en runda till falsterbo igen i slutet av veckan. Men nu ska jag njuta av att vara hemma.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0