Långritt igen

God morgon alla sjusovare!
Jag är ensamen vaken här i huset. Till och med hunden sover trots att klockan börjar närma sej 7.30.
Jag ska strax dra ut till stallet och göra klart en häst för en långritt igen. Det blir Possan som får följa med igen ut och galoppera.
Ikväll drar dressyrträningarna för Maria Falk igång igen och då ska jag vara med på en häst.
Förövrigt kasnke det blir att köra in höt idag åxo. Får se om det har torkat tillräckligt.
Annars broderar jag mest på täcken till Lilla Gubben cup, eller så målar jag hinder. Men fint blir det:)
 
Snart är det även dax för lite semester och jag drar till falsterbo! LÄNGTAR!!
Hepp, dax att gå ut och lasta hästen i transporten nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0