En uppdatering

Här kommer en liten uppdatering om vad jag håller på med om dagarna.
 
I går söndag- Lämnade häst på inridning hos Maria Falk, red mina hästar, jobbade med brodyren, hjälpte barnen med ponnysarna mm.
Idag måndag- Lämnade sto och föl på semin stationen, red, longerade, lekdejt med barnen, köpte foder, jobbade med brodyren, hämtade hem hästar från betet, åt en himelskt god kvällsmat.
Tisdag- Rida tre hästar, göra en häst fin för visning, jobba med brodyren, gå på möte.
Onsdag- Rida tre hästar, visa häst för spekulant, för hoppningsvis hämta hem häst från stationen, träna, jobba med brodyren.
Torsdag- Rida tre hästar, visa häst för spekulant, träna, jobba med brodyren.
Fredag- Rida tre hästar, kanske hålla träning, jobba med brodyren, måla hinder på ridskolan.
 
Ja, det var dom närmaste dagarna det. Lägg till att jag även tar hand om min inhyrda häst  den här veckan och att barnens ponnyer ska motioneras och då måste jag självklart vara med där.
Jag ska helst hinna med så mycket som möjligt innan klockan 13 om dagarna och efter det ska tiden ägnas åt mina barn.
Tänk om man kunde klona sej själv.
Självklart borde jag åka in till ridskolan och måla mer än vad  jag planerat. Men vi får se om det blir nån lucka nånstanns.
 
Ja, nu vet jag vart jag håller hus när jag inte sitter här vid datorn:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0