Allt är som vanligt

Här är allt som vanligt. Allt går på högvarv och det är mycket som ska hinnas med.
Jokke börjar sin semester om 15 minuter och han tror att han ska få ha "semester". Om han bara visste så mycket det är som ska göras.
Men så klart tänker jag ta en pause i vardagen en gång ibland för att hitta på nått kul med barnen.
Nu är det dax att börja tänka på fölvisning, selektering och försäljning.
Jag kan inte ha alla mina underbara hästar kvar till hösten och så är det bara.
 
Barnen tycker att det är jätte roligt att hålla på med "sina" ponnysar som dom har lånat över sommaren. Men tyvärr hinner vi inte rida varje dag så som vi skulle önska. Men jag tror att ponnysarna mår toppen bra här iallafall:)
 
Skulle ha tävlat idag, men det kom jag så klart på försent och  när jag skulle efteranmmäla mej så tog dom inte emot efteranmälningar:( Tråkigt.
 
Widde har sparkat på sej själv så att han har svullnat upp. Antagligen i jakten på insekter. Trots insektstäcke från svans till öra och flughuva. Vad mer kan man göra lixom?
 
Jag börjar se ett mål med alla täcken som ska broderas inför Lilla Gubben Cup. Jag har lastat in en hel drös färdiga i bilen som ska levereras i morrn.
 
Nu sitter jag för mej själv och dricker vin en söndag kväll. Rätt härligt faktiskt. Men nu vill nog trädgårdslandet bli vattnat så nu får jag gå ut igen.
 
Ha det bra alla ni där ute!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0