Varför skritta när man kan galoppera

Å så skönt det var att rida ute i snön när solen lös. Possan och jag fick en riktigt härlig tur i skogen idag. Men Possan tyckte nog att det var lite jobbigt, det tog imot lite i hennes kropp efter två dagar inne i ridhuset.

Osario var spänd och hade nog åxo lite känningar i kroppen. Hon fick bara trava, trava, trava framo som bara den!

Widde undrade mest vad jag höll på med. Han tycker att det är onödigt att skritta när man kan galoppera. Jag ser inte framemot att sätta igång honom. Det går mera på tvären och uppot än vad det går frammot. 
Kul att han skadade sej när han var som allra piggast.

Nu är iallafall jag lite mör i kroppen. Ska nog börja fundera över vad jag ska packa.
Ska iväg på utbildning i fyra dagar nu i veckan och jag måste börja packa.
Men jag är hemma i morrn me. Men då är det mycket som ska hinnas med.


Widde och jag förra vintern.

Kommentarer
Postat av: Camilla Persson- Ta inte med hundarna in på mässan kampanj

Roligt med duktiga hästar :)



Sv. Tack, ja det är bara kämpa vidare och ny lektion är redan bokad.

2012-01-08 @ 17:55:42
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0