VAR ÄR JAG??

Några som undrar vart jag är, rätt svar är Borås!!
Vad gör man igntligen i borås? Känns mest som att det bara finns en massa nedlagda klädfabriker, och en massa klädaffärer.
Jag hinner dock inte kolla nått på affärerna.Min vistelse går ut på utbildning.Och det kommer jag banne mej gå in för ordentligt. Jag vill verkligen det här. Men det var nog lite mer än vad jag trode.
Jaja, det får gå ändå. änns bara lite ensammt.

I morgonbitti är ett besök inbokat på inte mindre än HÖÖKS. Behind the scens så att säga.
Får helt enkelt se vad det ger.

Jag var nyss uppe å kollade in "gymmet". Det bestog av ett litet rum som osade svettig karl. Tvi sjutton!
Men nu efter lite mat i magen och ett par panodil så skulle jag nog klara av ett pass. Men jag tror att jag får försöka få till det i morrn.
Med en klämma på näsan!


Kommentarer
Postat av: sofie

Duktig du är gumman bara tre dagar kvar så är du hemma igen :) och det tycker vi om för vi saknar dig här hemma kramar

2012-01-10 @ 20:22:16
Postat av: Lina

Kul! Vad för utbildning?

2012-01-10 @ 20:28:38
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Åh vad är det för utbildning??

Sv: Jobbiga men ack så viktiga frågor..

2012-01-10 @ 21:09:02
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0