Tre hästar ridna och mat i magen

Idag skrittade jag ut på Widde för att se hur han modde. Han haltade inget och vi travade även en kortis. Traven var han överlycklig för och började bocka och skutta. Det bjuder jag på!

Osario hade nog lite träningsver och verkar lite trött i kroppen efter alla bravader jag utsätter henne för. Hon var nog glad över att få med sej en kompis ut i skogen idag iallafall:)

Possan uttryckte sin glädje i att sticka i full galopp med sin matte. Tog ett tag att stanna. Hennes bakomvarande kompis tyckte åxo att det var skojjsigt med full galopp.

Alltså tre glada hästar idag:)

Nu har jag fått lite mat i magen och jag ska ta tag i all tvätt.
Igår kastade jag och Ville ut granen och jag plockade även ner alla tomtarna. Stjärnan och stakarna i fönstren får vara kvar ett tag till. Jag vill inte putsa fönster och byta gardiner förrens bygget här hemma är klart.

Hoppas att ni som bor här i närheten har funderat lite på att komma hit och träna.


Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: jaha okej, då är det nog inte aktuellt

2012-01-05 @ 13:46:27
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0