Sorry!!

Jag har helt enkelt inte kommit fram till datorn på några dagar. Jag skyller ALLT på hantverkarna som har tagit över vårat hus.
det ända rumme som dom inte jobbar i det är inne på toaletten. Men den kan man ändå inte utnyttja för dom stänger av vattnet.
Vi lever just nu i ett byggkaose och det är inte lätt med två barn kan jag lova.
Igår hade vi inget vatten och inget köksbord. Så vi fick åka in till en av stadaens restauranger lite snabbt.

Jag har mestadels tillbringat min tid ute i stallet och på hästryggen. Har kommit in vid niotiden om kvällarna för att slappa en timma i soffan och därefter rakt ner i sängen.

Igår kväll tränade vi hoppning för Hans-olof, det var Osario som fick den äran att jobba lite. Vet inte vad jag ska säga men det blir nog bra när vi har övat lite,hehe:)

Nu ska jag kolla igenom bloglovin, tror inte jag kommer orka läsa igenom allt tyvärr:(

Sen ska jag ta en första blick över tävlingsterminen, har inte hunnit med det än.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0