snö snö snö snö

Det har kommit mer snö i natt.
Inte för att det bekommer mej så specielt mycket. Jag gillar snö och jag behöveer inte ge mej ut med transporten för att träna eller liknande. Just nu få det faan komma hur mycket snö det bara vill. Barnen blir glada då!
Men jag tror nog att barnen är rätt glada över den snön som finns nu. Så det kan lika gärna bara vara den snön som är nu. DEAL!?

Bara en hantverkare i huset idag. Var är alla? Känns nästan lite tomt och tyst(och varmt).
Idag ska jag ta med mej mina småkillar ut i snön, antar att dom kommer att hålla till i backen som plogades upp igår. Och jag ska i min enfald mocka skit.
När Jocke väl vaknar så är det dax att få eld i baken och börja rida alla hästarna.

Dax att ta på sej kläder nu kasnke, så slipper den ensamma stackars hantverkaren se mej strosa omkring i morgonrock. 





                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0