Snö och kyla

Har hört att det kommer att dra in en riktig kyla här under veckan. Det gillas verkligen inte med tanke på att jag ska träna.
Värst ska det visst bli under helgen. Fy attan:(
Mer snö skulle vi vist få åxo. Jag är glad att snön kom, för barnens skull. Men det som har kommit räcker absolut. INTE MER!
Känns bra att mina hästar inte är klippta nu. Osario och Possan har varit klippta men det har vuxit ut så pass mycket så jag tror inte att dom far så illa.


Jag har haft en riktig myskväll här hemma. Barnen och jag är nyduchade och det känns verkligen skönt att dom gick å la sej lite tidigare idag. Jag har fått lite tid för mej själv i soffan. Enda kväällen för resten av veckan kommer att bestå av tränin om kvällarna.




                                                                 DON´T STOP BELIEVING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0