Saknat mej??

Hej hopp!
Har ni saknat mej?
Troligtvis inte:/

Nåja, jag har velat skriva men tiden har inte riktigt räkt till, med andra ord så händer det en del här. Just nu har jag ett STORT hål i väggen.
Dom här hantverkarna har nu fått den nya delen på huset så gott som färdig och har nu öppnat upp i mellan. Man kan se  mitt liv som ett stort byggprojekt. Med allt!

Förresten så härmellan er och mej. Vi har byggt ett ridhus här på gården och jag slipper att ge mej ut i oväder om jag inte känner fört! Så det så!
En liten parentes bara.

Vad händer annars då?
Jo jag har fått hem en häst till. En som varit utlånad i ett halvår. Det gick unda kan jag säga.
Fick veta att boxen skulleutnyttjas på annat håll där hon stog så jag hämtade hem henne redan dagen efter. Så nu är stora stallet fullt igen:)

Widde mår lite sissodär. Lite halt. Han fick sulor i går så förhoppningsvis så ska hans ömma fötter bli bättre nu. Som lite extra smör på brödet så sparkade han även på sej själv med brodden. Av det så blev det ett mega tjockt bakben. Men med lite noni juice så blev benet som nytt igen. Nu ska jag snart börja skritta honom igen och se om han är ok. Måste bara vänta ut stormen som väntas dra in här i natt.

Annrs så lever vi mest och mår bra!
Hur är det med er??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0