Så skönt!

Jag var ute i mitt egna ridhus och tränade lite dressyr förrut.
Skapligt lyxigt att kunna gå ut en kvart innan träningen börjar bara. Slippa sitta i bilen en timma och därefter stå själv i mörkret och bråka med hästen för att få på den all utrustning.
Så skönt helt enkelt!

Hästen skötte sej väll ganska så bra. Vi är lite nya för varandra och hennes galopp är inte riktigt vad den borde vara om man säger så. Men vi jobbar på det:)
Fick en del tips som jag ska jobba vidare med så ska det nog snart bli bra med den saken.

Jag har lite dåligt sammvete för att inte Possan blivit riden idag. Jag hade iof planerat in vila men nu tyckte jag inte att det bllåste så farligt ändå, och ändå red jag inte:(

Widde fortsätter att skada sej själv. Idag kom han in med svullnad och sår runt ena ögat.
Vad håller han på med egentligen?

Idag har jag fått den äran att få "lära mej" att köra fyrhjulingen. Jag sladdade ridhuset själv, men är mindre nöjd med resultatet. Får nog öva lite mer;)

Nu har jag svept en kopp med varm choklad och därmed så ska jag nog inta vågrätt läge i soffan.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Lite avis!

2012-01-04 @ 23:00:16
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla Persson- Ta inte med hundarna in på mässan kampanj

VA?! Har du eget ridhus nu? Vad har jag missat här? Åh va avis jag blir!

2012-01-05 @ 18:29:14
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0