Ont

Hej hopp!
Inte för att det är så speciellt mycket hopp här just idag, men ändå.
Jag har ont i kroppen. Satt på två hästar och tränade i tre timmar i går. Det brukar bli tre timmars totalt ridpass om dagen för mej, men deå gör jag ju iårdning hästarna i mellan och så rider jag inte lika intensivt när jag rider själv.
Men igår så satt  jag på hästen 17.30 och hoppade av för häst byte och hoppade av den andra hästen vid 20.30. Känner mej faktiskt rätt mör idag.

Jag är nöjd med hästarna. Widde började på att skena mot hindren som har gjort den senaste tiden (även innan vilan). Men efter nån timma galopp så lugnade han ner sej lite. Det blev mycket galopp och ett intensivt hoppande för att få honom lugn. När han väl hade blivit det så hoppade han jätte fint! När han var klar kom mamma ut med Possan och tog in och spolade Widde i stallet.

Possan vet jag inte vad jag ska skriva om. Hon är bara så härlig.  Hon gör pricis det hon ska, och sen är det bra.
Denna fantastiksa häst som jag älskar så mycket!

                            
Hon var iallafall kanon fin igår.


I dag hade jag min "sovmorgon" till sju.  Nu blir det 6.30 i två veckor framöver:(

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0