Nyaskor dagen

God morgon!
Hantverkarna är i full gång här i huset. Jag själv sitter fortfarande i pyamas och morgonrock och dricker mitt te.
Igentligen är det lite bråttom igentligen. Hovslagaren ska komma och slå på nya skor på tre av hästarna. Och detta sker så fort jag kommer från dagislämningen.
Jag hoppas på att kunna mocka undertiden som skoningen pågår och sen ska jag försöka rida ut två av hästarna i snön.
Till kvällen blir det lite hoppning på dn ena och i morrn ska dom andra två gå hoppträning. Känns som att vi är på G nu:)

Nu är det bäst att sätta fart!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag hinner bara få känslan av att vara på G så helt plötsligt så bara väller det in jobb... Bra med jobb, men man hinner ju inget annat då.. Men jag får väl nöja mig med att läsa om alla andra som är på g då.. ;)

2012-01-25 @ 09:00:14
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0