Mark känning

I går fick Osario gå hoppträningen här hemma. Hon överraskade!
De andra gångerna jag har hoppat har det inte alls varit som i går. Har poletten trillat ner?
Hon var kanon fin och hade verkligen rätt inställning.
Vi hoppade bla studs på volt. Det trode jag inte skulle gå. Min styr förmåga fungerar inte så bra på den hästen och jag såg framför mej hur jag skulle träffa rätt på ett hinder medans dom andra skulle susa förbi på sidan. Inte då! Hon klarade det galant.
Föruton nån gång och då försvan jag ur sadeln och ner på backen. Ingen större skada skedd, hon hoppade nästa gång.


                                     

Efter det hade jag en fruktansvärt trött häst och kunde inte fullfölja träningen helt. Jag tackade för oss och gick in i stallet istället. NÖJDA!

Idag ska fröken ånglok få en vilodag, det är hon värd.
Dom andra två ska gå hoppträningen ikväll.

Idag ska det komma en tjej hit och titta på stallplats. Annars så ska jag mest bara ta det lungt när stallet är  färdigt. Kanske jobba lite medans jag inväntar kvällens träning.  MM... så får det bli!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad är det för träning ikväll? :)

2012-01-26 @ 11:47:46
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina

SV: Kul! Du får skaffa en facebookgrupp Mia så man kan hålla koll på alla träningar och så :)

2012-01-26 @ 16:27:42
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0