Lördag morgon

God morgon!
Jag borde redan vara i full gång med dagens bstyr. Men jag skyler på att barnen sov länge, och då passar även jag på.
Jocke började jobba tidigt idag så han tog hand om hästarna på morgonen så jag fick lite ledigt. Skönt!

Vi är bjudna på middag klockan två idag, barnen och jag. Innan dess borde jag ha hunnit med att göra stallet klart samt ridigt nån eller ett par av hästarna. Inte nog med det. Jag måste åka ner till stan och välja ut tapeter till barnens rum samt till två rum till. Det kommer att ta tid bara det vill jag lova!
Har ni nått bra tips på barntapeter? Olle är lite insnöad på att ha ett "rymdrum", Ville har jag inte en aning om vad jag ska hitta på till.
Till vårat nya tvrum vill jag ha något ljust.

Huummm.... bäst att sätta fart nu då kasnke!?
Jag orkar inte, vill inte stressa!

Blläää!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0