Jag skyller inte på graviditeten, bara lite!

Jag har gjort ett tappert förrsök att börja packa lite inför min resa i veckan. Det gick inget bra:(

När man packar så betyder det i mitt fall att jag även måste prova kläderna så att dom fortfarande passar osv. Jag har vanliga kläder på mej så sällan så det hinner hända mycket med min kropp mellan gångerna.

Idag insåg jag att min garderob uppdateras alldeles för sällan. Jag ser gravid ut i samtliga kläder!! Jag har till och med tagit fram lite av mina "mamma kläder". Dom passar!
Nu är det så att jag absolut INTE är gravid. Jag antar att jag bara är lat. Skyller kanske lite på gravidmagarna åxo.
Jag tror inte att det har med julmaten att göra. Jag är inte så speciellt förtjust i julmat. Men destomer i julgodis! Jag är sockerberoende ut i fingertopparna!

Nu är jag ledsen:(

Antingen så sparar jag mina pengar å blir tjockare eller så uppdataterar jag min garderob och är därmed utan mat nästa vecka när jag är borta. Bara å välja.
Jag har redan bokat in ett frisör besök i morrn. Men just nu känns det som det kvittar.
Jag ser inte mej själv som ett fetto på nått vis. en jag har en stor hängande påse som jäser ut över byxlinningen. DET stör mej!


                                                 

Som om ni ville veta allt detta!?
Nåja, jag har fått dela med mej iallafall.......



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Så känner vi alla... Detta attans godis beroendet!! Ahh blir så arg på mig själv när jag handlar..

2012-01-11 @ 22:08:42
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0