Inget jag rekomenderar!

Ikväll var jag lite mer ekonomisk. Lite mer osocial åxo.
Jag tog en liten promenad i jakt på mat när jag kom till hotellet nu ikväll. Jag hamnade i en ica butik.

Kvällsmaten har nu bestått av grillade revben, bröd (utan smör), yoggi med färska bär (intaget med gaffel, inte att rekomendera), mer.
Jag var även godis sugen, så klart. Detta löste jag genom att köpa lite naturgodis.
Men när jag kom till kassan så kunde jag inte motstå chokladkakan som låg där å glodde på mej. Men jag har inte öppnat den.

Idag har jag lyckats hålla min huvudvärk i chakt med vatten. Har drukit en massa, och kissat lika mycket.
Nu när jag även har fått i mej lite mat så känner jag att jag skulle kunna ta mej upp till det så kallade gymmet. Men vi får se.

Nu ska jag "jobba" lite innan jag gör nått annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0