Hemma igen

Sådär!
Nu är jag hemma igen efter lite kalkonmiddag med släkten.
Träffat sen massa kusiner och barn. TRevligt:)

trötta barn är ett resultat av middagen iallafall.

För mej får det inte råda nån trötthet. Jag har hästar kvar att motionera.
Possan han jag med på förmiddagen.
Nu ska jag ut och rida ett pass på Osario i ridhuset. Hons ska få gå lite bomövningar som även Possan gjorde på förmiddagen.
Min mamma följer med mej ut i ridhuset och promenerar med Widde. Han ska ju ändå bara skrittas så det kan han lika gärna göra vid hand.

Sen är jag lagom trött när jokke kommer hem från jobbet. Men jag är sugen på tvspels revanch...eller varför inte lite monopol?

Go kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0