Hästar på vykort

Vet ni vad?
Idag är jag trött och frusen. Vill mest inte göra nånting. När klockan ringde i morse för fodring och utsläpp kändes det som om det vore mitt i natten.
Jag har fortfarande inte kommit ut till stallet i dag. Jag har varit och kollat ut ett golv som jag ska ha i mitt nya tvrum.
Jag får se om lusten dyker upp underdagen. Annars så blir det nog bara mockning för min del i dag.

Idag är det en sån där dag som jag inte änns vill se hästar på vykort.

Igårkväll fick Possan sej ett pass i ridhuset, lite hoppning stog på schemat efter nästan 2 månaders hoppvila. Snacka om att hästen var taggad!

Widde fick för sej att det var spöken utanför ridhuset och det tog en kvart innan jag äns kunde sitta upp på han. Suck!

Nu blir det snart lite fika och sen mockning. Tänkte att jag kanske skulle jobba lite idag åxo.
Nåja....... hoppas att ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Samma känsla här idag... Secret skulle verkligen behöva få sig en genomkörare idag så hon kanske blir ridbar någon gång, men ork och lust saknas helt...

Sv: Men ÅH så underbart, vill oxå ha. Skulle iof vara glad för en riktig paddock/ridbana...

2012-01-21 @ 14:35:52
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0