Härliga lördag!

Idag är det lördag, helg alltså. Det innebär att jag får lite hjälp i stallet av min mamma. Nu är stallet färdigt, nästan iallafall. Några höpåsar återstår.
Och det återstår te hästar att rida. Men jag tror inte att alla tre får nån motion idag. Hagen duger gått åt en eller två.

Jag har en massa annat att göra. Har delvis fått en massa jobb.
 Och sen måste jag fixa klart i sovrummet.
 Jag var tvungen att flytta alla garderober pra att hantverkaren skulle förbi och fram. Det innebär att alla mina kläder bara är inslängda. Där behövs även en reäl stor
rensning pga att jag verkligen inte kommer i flertalet av kläderna. Och jag tror inte att det är nån ide att vänta på att jag nån gång ska göra det heller.

Nåja, nu är det snart dax för lite lördagsfika:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Längtar verkligen till sommaren och värmen.

2012-01-28 @ 20:18:32
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0