Golvet på plats

Nu är golvet på plats i vårat nya tv-rum. Men änså länge så kan jag inte flytta in där för jag väntar fortfarande på att listerna ska komma upp.

Nu återstår bara barnens rum. Deras golv skulle komma hem igår eller idag. Så nu hoppas jag att det kommer på plats snart åxo.
Jag tror absolut att dom längtar efter sina nya rum minst lika mycket som jag. Jag längtar mest efter att få ha mitt sovrum barnfritt.
Det är så skönt att slippa smyga när man ska lägga sej och när man ska gå upp och fodra på morgonen. Och det är skönt att kunna ligga i sängen med tänd lampa och läsa lite innan man somnar. Men det går inte som det ärnu.

Jag lovar att ni ska få se bilder så fort allt är färdigt.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Härligt!!

2012-01-31 @ 20:46:50
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0