God kväll!

Torsdag kväll, sista natten på hotllet.
I morrn ska jag åka hem till min underbara familj.
Jag har så mycket ideer och tankar och projekt som jag vill dra igång. Men när jag kommer hem blir det nog mest bara att ställa min maskin i ett hörn och gå ut och börja rida. Måste börja med att tänka på lite annat nu.

Jag vill lite mycket just nu tror jag. Bäst att lugna ner mej lite. Innan jag börjar med nått allvar så ska jag lära
mej min maskin.
Kanske jag har lite att öva på.

Nää.... vet ni vad?
Nu ska jag nog mest bara vara, och njuta av att vara själv för en kväll.




Kommentarer
Postat av: Lina

Men vad för maskin! Nyfiken

2012-01-12 @ 20:10:05
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sv: Ja det är inte kul. Så jobbigt att jag inte kan/ vågar/ vill rida henne själv heller just nu pga dessa utbrott och att det endast ska vara skritt. Tosca är en häst som måste bränna energi varje pass för att fungera, inte skritta 20 minuter....

Men bara bita ihop, snart får vi trava!

2012-01-12 @ 21:43:21
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0