Fika

Nu är stallet mockat och sopat. Hästarna står ute i hagarna i solen och äter sitt lunch hö.
Jag ska passa på att ta en fika innan jag går ut och börjar rida.

Tänkte att jag skulle försöka få med mej sambon ut på en skritt tur. Har två hästar som skulle behöva en skritt tur i skogen och då passar det bra om jag får med mej nån.
Possan ska nog få sej ett pass i ridhuset. tänkte att jag skulle dra fram lite bommar åxo.

Om jag får med mej nån ut så kan jag föröska fixa lite bilder på ridhuset, om dett är nån som är nyfiken?

Ha en härlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vill gärna se bilder på ridhuset

2012-01-06 @ 13:11:13
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0