Sov trix

Ikväll ska jag börja med en ny rutin när barnen ska sova.
Jag har köpt en ny bok som ska få dom att somna snabbt. Detta kan behövas då Ville inte riktigt är med på att han ska sova själv på sitt nya rum än.

Boken heter Kaninen som så gärna ville somna. - En annorlunda godnattsaga

Kaninen som så gärna ville somna - en annorlunda godnattsaga, Carl-Johan Forssén Ehrlin     Texten använder psykologiska tekniker som hjälper barnet att komma ner i varv och ha fokus på att somna, inbakat i en vanlig saga.

Jag tänkte att jag skulle låta er här på bloggen följa hur det går med att somna nu när jag ska börja läsa den här boken.
Skit trist kanske ni tycker. Men det skiter jag i. Min blogg mina skriverier!


Ni får höra mer om det till kvällen.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Gäller att ha sina små trix!

2012-02-14 @ 22:47:28
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0