Sitter här å väntar

Ja, här sitter jag å väntar på att det ska dyka upp nån hantverkare som skulle kunna göra klart det sista i det här huset så att barnen kan få flytta in på sina nya rum. Det som fattas är bara lite lister. Men när ska det göras klart är frågan. Det verkar inte vara nån som behagar att komma å göra det.

hur som så kommer jag att åka till IKEA och köpa grejjorna till rumen i helgen och efter det får barnen flytta in, med lister eller inte! Jag är trött på att på att bo såhär nu.

Under dagen har jag bara en häst att rida. Skönt!
Dom andra två ska gå på hoppträningen ikväll.

Igår var jag även och köpte spån. Kutter på bal:/
Grejjen är att råspånen som jag har är frusen nu. Jag kan lägga in spånen i boxarna ändå, men då är den så kall och blöt så det känns inte som att den uppfyller sina krav då.
Nu ska jag iallafall blandai den nya spånen och hoppas på att hästarna sover lite skönare om natten;)

Allt för djuren lixom:)

Nu ska jag se till att jag kommer ut i stallet och kan börja dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0