Så skön natt

I natt har den här familjen sovit bra. Jag kan iallafall svara för mej själv och smågrabbarna.
Ville som har vaknat typ 75 ggr per natt sedan han fick eget rum vaknade bara EN gång. Och det var strax efter 5 i morse. Helt ok!
Idag ska vi packa ner skridskor och snowracer till dagis. Olle ska på utflyckt. Så spännande!
Det blir första gången Olle ska åka skridskor så vi får väll se hur länge det försöket pågår. Han är envis, men jag tror inte att han har tålamodet. Nåja, vi får se när dagen är slut:)

För min del så blir det en skogs runda med min vita springare. Sen stalltjänst.
De andra två ska gå på träningen i kväll.


Ha en bra dag hörrni!!

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0