Mår bra av soptippen!

Idag har jag varit effektiv.
Var uppe vid 6.30 för att fodra och släppa ut hästarna. Sen var det till att gå in och släppa in hantverkare i huset och väcka övriga familje medlemmar för lite frukost.
Sen ut och rida första hästen, mocka, rida ännu mer, lunch fodra, göra höpåsar. Sen packade Jokke och jag hela transporten knökfull med skräp och körde till tippen och slängde.
På vägen hem stannade vi och handlade. Medans jag damsugade hela undervåningen och fixade med disken så hämtade Jokke grabbarna på dagis.
Nu har jokke åkt till jobbet och jag planerar brödbak med grabbarna.

Jag känner mej så lättad och glad så fort jag har varit på soptippen med skräp. Jag vet inte vad det är men det känns så skönt att rensa upp lite.
Jag mår bra av det helt enkelt!

Men i morrn får vi nog ta ett nytt lass för det finns mer skräp kvar. Kasnke är det det här fina vädret som får en att vilja städa och rensa upp. Vi har super härlig sol i dag:)

I går var det hoppträning här på gården och i morrn blir det dressyr träning. Med andra ord måste jag ge mej ut själv ikväll och plocka in alla hindren efter igår så jag kan sladda lite.
Nackdelen med ridhus:/

Hepp..... nu ska jag se vad barnen säger om att baka lite:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men snälla lilla gumman det är ju bara skicka ett sms så kan jag ju hjälpa dig plocka bort det vet du ju att jag gärna hjälper till ju :) Så skicka ett sms sen så kan jag komma bort och hjälpa Kramar till dig min bästa granne och vän!

2012-02-28 @ 14:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0