Härligt!

Det har varit en härlig dag idag. Jag red två hästar i ridhuset på förmiddagen. Det är så mysigt att rida där inne när solen lyser in. Det blir ett så härligt ljus då.
Båda hästarna gick jätte bra.

När ridhuset var sladdat och stallet färdigt så åkte jokke och jag ner en sväng på stan.
Jag kostade på mej själv några paltor eftersom jag var så duktig och rensade ur min garderob så ordentligt i helgen. Det var ju fortfarande rea:)

Nu har vi just kommit in igen efter att vi tagit in lite hästar. Vi passade även på att gå en sväng till en backe fyra stenkast (jag kastar väldigt kort) bort.
Där åkte vi snowracer för fullt. Men det var nästan lite väl plogat där så det gick inte så fort. Gruset gick igenom. Men det är väll ingen risk att det gör imorrn:/

Nu ska jag ta det lite lungt några timmar innan jag ska ut och rida dressyr lektion. Segt att gå ut så sent bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0