Härligt trött

Skönt att det inte blev så dr jätte sent ikväll med träningarna.
Ikväll var jag inne typ 20.40.
Nu har jag drukit varm choklad och ätit dinkelbröd. Det satt som en smäck!

Hästarna skötte sej ganska bra på träningen idag. Widde har varit så fin i veckan, men idag var han springig igen. Undrar om det kan ha nått med temperaturen att göra?
Osario skötte sej iallafall jätte fint. Hon gör tydliga framsteg och tränarna ser framgångarna mellan varje gång jag tränar. Härligt!

Nu är jag så där härligt trött i kroppen och känner att jag kommer att sova gott i natt. Hoppas på att Olle ligger i sin egen säng och inte i Jockes inatt. Igår när jag gick och la mej så han jag ligga i sängen typ 10 minuter innan ett reält duns hördes igemter mej.
Olle rullade över nattusbordet och drog ner allt och fortsatte ner på golvet, UTAN ATT VAKNA!
Jag skrattade så jag höll på att dö.
När jag hade ordnat till alltihop och fått tillbax Olle i hans egna säng så kom jag på mej själv att jag låg och skrattade där för mej själv, länge!

När jag ville prata om det med Olle i morse så påstår han att det aldrig har hänt och att jag hittar på allt. Knas, han kommer inte ihåg nått:)

Så jag hoppas att han sover bättre i natt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0