gnistrande kyla

Godmorgon!
Här är det kallt idag, -14,9 står termometern på i skrivande stund.
Barnen är påväg till dagis och jag ska bara avsluta mitt te drickande innan jag packar på mej alla kläderna så jag överlever dagens utomhus aktivitet.

Jag har bara en häst att rida nu på förmiddagen. Possan och jag ska ta en barbacka runda i skogen i kylan.
Sen har jag lite annat inplanerat nere på stan.
Måste åka och handla åxo, drygt!

Hoppas att ni får en fin dag!



                                      
                                     En bild jag tog på en av hagarna här hemma förra vintern. Idag ser det likadant ut.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det gör mig lite gladare att vi inte har så kallt som ni, trots många mil norrut... -12 på morgonen...

2012-02-02 @ 11:37:04
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0