Det har kommit mera vitt på marken

Ujj vad det snöade här i går kväll och under natten.
Jag skottade av en massaredan när jag skulle gå ut och kvällsfodra. Jag har inte öppnat dörren än så jag vet inte rikgit hur mycket mer det har kommit. Men jag har en hel jävla massa snö på bilen.
Undrar om jag kommer att komma i tid till dagis mm som jag har tider att passa nu på morgonen. Kanske inte med tanke på att jag fortfarande sitter här i pyamas och dricker te.
Men jag är ändå rätt snabb senni.

Idag kommer det inte att hinnas med att rida alla hästarna på förmiddagen. Jag ska prioritera hästen som ska gå i skogen nu på dagen. Alltså Possan. Även Widde ska få komma ut på en lugn sväng.
Osario får ett pass i ridhuset ikväll. Hon vilade i går för jag tyckte inte attt det var nån idde att sitta på henne då jag longerade i förrgår. Jag kommer åt henne så mycket där så hon får sån träningsvärk.

Sent i gårkväll dök veterinären upp till Possan. Nedskärningar var anledningen till det låååånga dröjesmålet. Huumpf!
Nu har iallafall ett blodprov tagits och en infektion ikroppen ska förhoppningsvis kunna uteslutas. Men nu är jag inne på ett annat spår, hemskare. Huu, jag jagar upp mej själv så dant:(

Bäst att sätta sprätt på den här dagen nu då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0