Dax att gå ut

Ville och jag vaknade upp och har ätit frukort för oss själva idag. Jokke jobbar och Olle har sovit borta.
Härligt med bara en liten grabb här hemma:)

Men nu är det strax dax för att packa på oss alla kläder och gå ut i denna kyla som råder. -17 just för tillfället.

Jag tror  faktiskt att jag ska longera alla tre hästarna i snön idag. Då kan jag stå fullt påoackad med kläder på marken:)

Man kan ändå inte jobba dom så hårt idag när det är sån kyla:/

Har en jäkla massa annat jag borde göra idag åxo.
TEX
*Åka till IKEA och ibhandla saker till barnens nya rum.
*Köpa spån som inte fryser!
*Jobba
*Bara vara inne och protestera mot kylan.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0