Äntligen lite varmare

Idag visar termomerern runt -4, det känns helt ok!
Jag var klar med allt i stallet när klockan var strax efter 12 idag.

Osario fick sej ett lättare pass i ridhuset, men det gick inget vidare. Tror att hon hade mastodont träningsvärk efter gårdagens jobb.

Possan och Widde fick fortsätta sitt galopp arbete i backe. Nu kan man ju ta upp det arbetet igen när det inte är så där förfärligt kalt.
Idag hade inte Widde så där jätte mycket överstkottsenergi och Possan har dålig kondis, så det blev "bara" fem rundor.

Jag fick hjälp med att rida den ena hästen idag. Min älskling tog modet vid sej och följde med ut och galopp tränade. En STOR ELOGE till honom!! LOVE YOU!!

Nu ska jag lägga mej i soffan och kolla när mina smågrabbar spelar tvspel medans min stora älskling fixar dagens middag, kykling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0