Tiden bara springer iväg

Jag har fullt upp. Som vanligt!
I veckan som gått har jag sålt en häst. (Jippi!) jag har även jobbat två dagar på Hippoteket i Vimmerby med MW Brodyr. Så har jag börjat rida min andra treåring igen efter vilan. Jag har även hunnit med en sväng i Ullared. Och en väldans massa annat:)
 
Planerna för den här veckan är något mindre. Jag har inte så mycket tid över till att göra så mycket eftersom barnen inte går så länge på dagis/fritids den här veckan. Så det blir nog mest en massa hemmapyssel så som att baka pepparkakor och lussekatter mm.
 
Mitt hälsotillstånd vacklar. Skämt å sido, jag har vrål ont i halsen, IGEN! Men jag är nöjd så  länge det stannar hos mej och inte vandrar vidare till barnen. Jag känner mej inte dålig på något annat vis än just halsen. Så jag kan ju göra allt som vanligt iallafall. Fast med många koppar te och många tabletter i kroppen.
 
Närmast på agendan står skritt på Widde i 15 minusgrader i 60 minuter och lite lätt ridning i ridhuset på Donky. Och en massa stallpyssel förståss:)
Men jag ska lägga mej i sängen och vänta på att Ville vaknar först.
 
Ha en bra dag!
 
 
                           
        Lancaster "Donky" e: Lancier u: Miss Marie Express

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0