Snöig dag

God kväll i stugorna!
Mitt sjukhusbesök blev inte så alvarligt. Nån virusinfektion var det "bara", vila och dricka varmt var mitt recept till bättre hals. Sen frågade hon hur många hästar jag har. När jag svarade så sa hon, "Gör som du vill". Haha:)
Men idag har jag verkligen vilat. Stallet blev ju klart snabbt i morse och sen har jag mest tagit det lungt mellan skottningarna. Barnen hängde med ut en sväng på eftermiddagen och åkte stjärtlapp i backen som jokke plogade upp till dom. Lycka!
 
Hästarna uppskattade iallafall att få komma in. Dom gillade nog inte snön lika mycket som barnen.
Nu ska jag återgå till min plats i soffan med mitt varma te, och invänta kvällsfodring.
 
Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0