Skryt!

Idag skriver jag här mest för att skryta lite.
Igår bakade jag faktiskt BÅDE pepparkakor OCH lussekatter! Efter det har jag haft en godnatts sömn utan en massa uppvak pga halsen. Jag gav mej även faan på att jag skulle ha sovmorgon idag eftersom jag inte behövde gå ut i stallet. Så klart vaknade barnen vid 6.30 och tyckte att dom hade sovit klart. Men jag låg kvar i sängen ända till klockan 9 med ett öra ovanför täcket så att jag hade koll på dom hela tiden.
 
Nu är det strax dax att gå ut till stallet. Igår hade jag tänkt att jag skulle rida ut i snön. Plockade fram alla broddar och skulle börja när jag upptäckte att det inte fanns några broddhål i skorna. SKIT! Vi får hålla oss i ridhuset och hoppas på att hovslagaren dykerupp på bestämd tid nästa vecka.
 
Annars så har jag inte så mycket planerat för dagen. Ska fixa lite med Villes barnkalas som ska hållas i morgon.
 
Ha det bra alla ni!

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

ÅH :) vi pratar om att baka de idag :P
lussekatter e så gottttt!!!!

2012-12-08 @ 11:11:08
URL: http://stallekekullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0