Där kom snön!

I natt kom snön! Underbart enligt mej. Hellre en massa snö än att det bara är hårt och kallt. Snön gör ju det hela mer ombonat och ljusare, så är det ju lite mjukare att landa i snö åxo ifall man inte har turen med sej;)
 
                                        
                                                                                           
 
Klockan är strax 10.30 och jag har gjort stallet färdigt. Jag har skottat snö utanför diverse dörrar och även några gångar hit och dit så att man tar sej fram. Fick ett litet avbrott då jokke ringde och sa att jag var tvungen att komma med extra nycklen till bilen vid Olles skola. Han hade låst in den minsta ungen i bilen.  Nåja, jag fick skotta fram min bil lite snabbt och bräsa dit, ingen skada skedd!
 
Men den där unghästen som behöver ridas och den där hästen som ska ut och skrittas, det tror jag att jag tar å skiter i idag!
 
Med det sagt så tar en kopp te i väntan på mitt sjukhusbesök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0