Hej å hå!

Nu är jag nästintill tillbaka till mitt vanliga liv igen. I sommar har mitt liv varit uppdelat i ett "Lilla Gubben cup liv" och ett ganska så vanligt liv. Nu är jag tillbaka i det sistnämnda och det känns bra.
Stressnivån är återställd och mardrömmarna om nätterna har börjat avta, dock inte helt försvunnit.
Nu ser jag mest framimot fölvisning av lilla Havanna:) Hon har dock blivit lite stor och gänglig. Men jag hoppas att hon ska kunna visa sin fina sida för dommarna:)
 
Possan är i jätte fin form. Pigg och glad som bara den. De andra hänger i dom me.
 
Nu känns det nästan som att hösten börja göra sej allt mer till känna. Och då har jag fått lite känningar för att fixa iordning här inne i huset. Jag har kört utan gardiner hela sommaren, men nu vill jag få upp lite nytt och frächt i fönstren. I dom nya rummen måste jag även köpa nya stänger, men det verkar inte finnas nått som  passar.
 
Hoppas att ni har det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0