WestLife

God morgon gott folk!
Jag har pricis varit ute hos hästarna nu, inget föl än. Jag har kollat på kameran minst en gång i timman i natt.

Igår blev det en händelserik kväll. Oj oj oj!
Vi var på hingstvisningen i Västervik och vid inträdet fick alla dom som hade ett avelssto en lott.
Mitt i visningen drog dom vinsten på WestLifes hingstar. Tror ni då inte att dom ropar upp mitt nummer av alla.
Pinsamt men kul. Jag fick gå ner i manegen å berätta om mitt sto, som ska föla nu med en "Gratis" häst i magen. Fölet är ju en vinst från ett fölchampionat.
Jag fick då berättat för mej att jag var hingsthållarnas mardröm...hahaha:)

Så nu får jag planera om lite. Jag hade tänkt att sätta igång och börja rida Cuba efter avvänjningen. Men nu vet jag inte. WestLife har en väldans många fina hingstar och jag vet inte alls hur jag ska vända och vrida på alltihop.

Nu ska jag iallafall smälla i mej lite välbehövlig frukost. Sen kommer det lite hjälp hit så att jag kan rida Fozze nu på morgonen. Vill inte gärna sitta på han när jag är själv.
Sen återstår två av dom andra och den sista ska få åka iväg och hoppa ute ikväll.

Ha en bra dag alla ni där ute!

Kommentarer
Postat av: Fanny

varför är du hingsthållarnas mardröm? jag är nog lite trög men jag fattar inte:/ grattis till vinsten iaf!! Tycker Nintender såg väldans fin ut på bilden iaf.. =)

2012-04-27 @ 20:33:35
Postat av: Kerstin

Grattis!! Vilket flyt! Ha ha, ja dig gör de inte stora vinster på iaf. ;)

Nu hoppas vi hon fölar snart så du får sova!

2012-04-30 @ 09:19:07
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0