Ville

Jag tänkte ägna det här inlägget åt min nya "tonåring" här i huset.

        
                                        Med andra ord Ville!

Han har verkligen bestämmt sej för att det är han som ska bestämma allt i det här huset. Det verar som om han kom på det över en natt bara så där.
Om han tidigare har misstyckt så har han muttrat lite och sagt nej, men nu är det NEEEEEJ!!! så högt så att hela soknen undrar vad vi gör med våran unge.
Vad hände?
Han kan även hota och säga dumma mamma. Men det har bara skett nån gång. Än så länge!
Det är väll mest bara å gilla läget, ta det som det kommer lixom, men redan?

Det besta med det här är att Olle får se det. Även han tycker att Ville beter sej illa och då får han helt enkelt "smaka på sin egen medecin".

Nåja, dom är mestadels söta och goa iallafall:)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ha ha!! Känner igen mig så, nu har jag några "lugna" år innan tonåren börjar. Men med en tjej som redan har bestämda åsikter så vette katten hur jag ska mig igenom det!

Sv: En super rolig kurs, jobba ifrån marken är ju kul när man fattar hur det ska kännas/fungera.

Svårt att sälja häst idag... Den jag ska kolla på har varit ute på annons läääääääänge, så jag antar att prislappen kan bli bra mkt trevligare än den som sitter på henne nu. Secrets nya ägare och jag gjorde en specialare. ;)

2012-04-16 @ 10:53:02
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0