Vår väder

Mulet och grått ute i dag igen. Tur att man fick en lite finare dag igår så man han att rycka upp sej lite.
Idag fick jag faktiskt lite sovmorgon med grabbarna. Vi gick inte upp förrens strax innan 8. Det är inte helt fel det inte.
Det känns även lite som att förkylningen håller på att lätta, hoppas på det om inte annat!

Ang träningen igår så gick det skit! Nog om det!

Idag är det nya tag som gäller och jag har tre timmar på mej att rida tre hästar. Vet inte alls hur jag ska lyckas med det, men om inte annat så får jag väll ta en av hästarna riktigt sent ikväll.
Måste sätta fart med tvätten idag igen, jag förstår inte hur ett tvättberg kan växa sej så stort.

Bäst att sätta fart!


                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0