Väder och vind

Då var det sista vardagen den här veckan nu då.
Jag fick lite sovmorgon tillsammans med minstingen, vi låg i sängen fram till 8 å gosade. Härligt:)
Mindre härligt var det att dra upp rullgardinen och se skitvädret utanför. Ucchh och fy!
Något slags regn/snöblask som vräker ner. Mina hästar ser redan missnöjda ut och dom har ännu bara varit ute i ett par timmar.
Det blir nog ingen long utevistelse för dom idag skulle jag tro.

Tanken var att det var två hästar som skulle få komma ut i skogen och bara skritta i dag. Men jag får se hur vädret blir frammot kvällen. Den tredje ska iallafall gå i ridhuset och hoppa några språng.
Själv har jag faktiskt hoppat några språng varje dag hela veckan nu för att jag ska lära mej nån gång. Men jag vet inte, det tar nog ett tag till innan jag lär mej rida.

Tävling som stundar till helgen. Men just nu så känns det avlägset. Jag tänker då inte åka om vädret ska vara som idag. Jag är bekväm och vill att det ska vara roligt. Det är det inte med sånnt här väder.

Hepp, dax att klä på kidsen lite kläder så att dagen kan börja:)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Snö på ingång här med... Härligt med morgon mys. ♥

Sv: Jag är ju inte så lång, bara lite fet, men det kan man ju göra ngt åt, så allteftersom han blir mer musklad så hoppas jag att jag blir lite mer "slimmad", sedan blir det perfekt. ;) ha ha!!

2012-04-20 @ 09:32:36
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0