Tjena tjena!

Im stel alive!
Jag har somvanligt inte tid att blogga på helgerna. Det är aldeles för mycket att göra. Jag är glad om jag hinner sova om nätterna.
I söndags gjorde jag iof inte allt förmycket. Jag låg mest på soffan och surade för att tävlingen jag skulle ha åkt på blev inställd. Det fanns en tävling som jag skulle kunnat efteranmäla mej till istället men eftersom jag då hade behövt att gå upp betydligt tidigare så blev det inte så. Jag var på festligheter kvällen innan så det passade helt enkelt inte.

Idag har jag varit ute i skogen med alla tre. Mina ben är nästintill döda. Tre hästar i galopparbete idag och ett benpass igår kväll. Phuuu!

Igårkväll plockade jag fram löshoppningsbanan igen för att Fozze skulle få hoppa några sista språng innan testet. Det ser så enkelt ut. Han fick även ha några ihoppjoxade knoppar för att han skulle få känna på hur det känndes.
Nu ska jag fixa lite middag till bojsen.

Kram till er!                                               




                                      

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tjusig pålle!

2012-04-23 @ 22:23:24
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0