Trötta ben!

Tjolla hopp tjolla hej!
Inget föl i sikte här inte.
Jag gav mej ut och skrittade på lång tygel i 50 minuter i morse. Det var ungefär det jag har orkat med.
Jag vet inte vad som har tagit åt mina ben, men dom är extremt trötta!
Jag borde nog vara mer trött hela jag med tanke på att jag bara sover en timma i sträck. Men idag är det bara benen och lite armarna som är trötta. Knasigt.
Har därför försökt att ta det lite lungt under dagen. Men jag har lastat skräp och varit en vända på soptippen bla.

I helgen kommer det heller inte att bli så mycket till ridning. I morrn ska jag ut på ett icke hästligt äventyr och på söndag blir det tävling. Nåja, det blir vad det blir!

Nu ska jag ta med mej spikmattan i sängen och sova lite. Med betoning på LITE!

God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0