Sova nu?

Skapligt trött tjej här alltså.
Var på möhippa i går HELA DAGEN, åkte hemmifrån 11.30 efter att jag hunnit med att rida Widde. Var hemma vid 00.30 efter att jag köpt med mej en kebabtalrik hem. Stälde klockan på 02.00 och 03.00 för fölvak och steg upp klockan 04.45.
Jag hade kunnat ge mycket för att få ligga kvar jämter min älskade sambo.
Men jag ongrar absolut inte att jag åkte och tävlade på Widde idag. Det var en så lyckad runda och jag är SÅ glad:)
Var även på vippen att debutera 110. Men jag var så glad med det vi gjort så det fick va till nästa gång.

Nu är stallet mockat och jag ska luncha lite. Får se hur många av dom andra hästarna som blir l´motionerade idag. Dom borde verkligen få jobba av sej. Men jag borde verkligen sova.
Den som lever får se!!



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag såg den blivande bruden igår när jag jobbade. Verkade ha kul! Skoj att tävlingen gick bra :)

2012-04-29 @ 17:33:05
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0